Thursday, April 30, 2009

Hästhagen

okej, vi kör hästhagen igen! och den här gången är jag faktiskt med! Bobbin också! :3 Synd bara att matte, agnes och matilda inte kommer ;____; Men det kommer en massa annat roligt folk så jag tror inte att jag dör iaf :D Jag har precis gjort klart köttet som jag ska grilla och så kom jag precis innan det hem från marieberg eftersom robin sa att det fanns billiga engångsgrillar där, men när jag då kom fram till Elgiganten så är jag 41 minuter för sen! O_O Men som tur var hade de inte så farligt mycket dyrare grillar på willys som låg precis bredvid ^^ Jag köpte marschmallows också så det blir najs det :D Oj oj, nu ringde det i bakfickan xD Bobbin ringde just och han är på väg in till örebro nu, han ska hämta upp mig här så det blir najs ocksååå :D massor med grejer som är najs xD

Härligt. bra. Jag är taggad :D AH! Jag måste hinna köpa cheese ringz och cola innan bobbin är här!!! *springer till ekers* O_O

No comments:

Post a Comment