Tuesday, April 28, 2009

blablabla

depp depp depp, emo emo emo blablablaa!! orkah! -.-
jag tror jag har en aning om vad som kanske är fel! Jag kollar alldeles för lite på one piece! O_O Och så träffar jag robin alldeles för lite också! och så pratar jag knappt med ungen dessutom! >_<

men!!!!
en sak som är rolig och bra är att jag och agnes förmodligen ska till stockholm över helgen :P Förhoppningsvis ska robin följa med också :3 då blire typ bäst ^______^ Åh vi bara MÅSTE till Ben and Jerry'scafét, och till rock zone för att titta på living dead dolls, och så till scifibokhandeln såklart!! Vi ska träffa Jonaaaas, och Aliciaaaaa, och om robin följer med så ska vi träffa bjööörn och kanske lottaaaa :D
Jag blev riktigt pepp faktiskt :3

Sen en annan sak som jag blev bra pepp på var torsdag. Torsdag äre ju majbrasa och fyrverkerier vid slottet ju! :3 Det måste man ju nästan gå och seeee, iaf grilla med polarna i nån park och sen gå kvällspromenad runt ån med Robin ^-^ <3 värsta perfekta torsdagen ever i sånt fall xD <3

för övrigt så sitter jag och lyssnar på one piece-soundtrack i väntan på bättre tider -.- Ska väl sova nu elr nåt i guess......!!

No comments:

Post a Comment