Monday, April 27, 2009

suck

vad är det med mig? i flera dagar har jag känt mig jättedepp -.- inte när jag är med någon, men när kompisarna går hem och det bara är jag kvar, då kommer det >_< Typ som nu, jag har en konstig känsla i magen och det känns som att jag ska spy av oro elr nånting, fattar inte varför :S Måste åka till jobbet snart också >_<
..men efter det blir det nog roligare, för då ska jag och agnes gå på stan och shoppa :) <3 Hon verkar ha haft en bra födelsedag tösen^_^ Oh, hon och jag kanske ska flytta till sthlm :D en idé vi kom igår haha ^^

måste bara säga också att den här nätshopen är bara för himla bra!!! www.lolita-kisama.com tror jag att adressen var ^^ så himla fina grejer dom har där <3

jajaaa! ska väl börja göra mig i ordning för himlans jobbet nu snart i guess..

No comments:

Post a Comment