Wednesday, April 22, 2009

21a mars

jag kom just på en sak här nu va :O Robin och jag blev ihop den 21a mars. Och igår var det den 21a april. Men det var tisdag igår, och vi blev ihop på en lördag. Jag är slightly förvirrad. hur "firar" man då? Var det en månad igår? eller var fjärde lördag? jag vet inteeeee >___________< hur som helst så verkar vi ha missat våran första månadsdag i vilket fall som helst.. that sucks :O Massa kärlek på honom ändå <3

Han kom hem till mig igår kväll förresten ^^ Vi gick en promenad över stan, efter att vi hade lämnat filmerna vi hyrde i lördags :P Vi gick förbi cahara innan vi gick hemmåt och där såg jag en av världens finaste kjolar.. Den var verkligen underbar!! Den var svart och så var det såna där kort typ klöver spader ruter och hjärter ni vet? ^^ Det var såna kort på tyget och den var typ så himla galet fin... gaaahhh måste ha den!!!!! hoppas verkligen jag får lön på fredag!! O______O

Nu måste jag börja göra mig i ordning för att åka till jobbet, och eftr jobbet ska jag träffa agnes xD vi ska busa på stan tror jag hahaha :D ses snaaaaart XD <3

2 comments:

  1. Amanda12:28

    Men alltså, en månad är ju inte exakt 4 veckor;) Utan lite mer. Så på lördagen var det 4 veckors jubileum och på onsdagen 1 månad! Grattis!

    ReplyDelete
  2. haha jaså okay xD men vad bra, då vet jag :D tack! ^-^

    ReplyDelete