Sunday, April 19, 2009

Bobbin <3

mjaa, i've done it again ^^ Min soppa som alla är så fond of här hemma i huset :D Och jag måste säga, den är för himla god alltså xD och så doppar man bröd i också, så äre komplett :D oh well ^^ Jag har druckit två colaburkar and it's heaven on earth ^___________^


Lite news på kattungarna kanske ni vill ha btw? :P Dom mår och bara växer och växer ^^ Dom blir större och större för varje dag som går känns det som :D Dom springer runt i hela lägenheten och busar och bara är allmänt urgulliga :3 Dom har båda lärt sig att gå ordentligt på lådan nu också så det är chill att dom får springa runt ^^ När vi fick kattungar första gången så fick dom bara vara i mitt rum i flera flera veckor för dom inte kunde lära sig det förns efter jättelång tid :O men men! Dom klarar sig finfint så nu behöver vi bara folk som vill ha dom när dom blir gamla nog :O

Så för tillfället kollar jag på Miss Secret Agent xD Imorrn ska jag träffa Agnes och Lina, jag ska få äta med dom xD Så ska vi se vad det blir för samtalsämne vid bordet XD oh well, jag typ sitter och vilar just nu för jag är så himla dödligt mätt , jag kommer säkert rulla härifrån om jag ställer mig upp ^^' *luffy-style* <3

No comments:

Post a Comment