Friday, April 24, 2009

Phish Food by Ben and Jerry's

okej. jag ska dra och jobba om ca fem minuter och jag ville bara skriva först en liten snutt ^^
Dagen som ligger framför oss idag börjar från mitt perspektiv med att jobba i två timmar med disk. Direkt när slutar ska jag åka raka vägen till ekershallen och köpa Phish Food (Ben and Jerry's) Det är chokladglass med marshmallows och karamelfiskar i och den är ljuvlig i tell ya! Efter det ska jag väl duscha och göra mig i ordning, städa i ordning lägenheten lite grann och mitt rum (välbehövligt!!) och sen när jag är klar med allt fixande och sånt ska jag sätta mig på gården om vädret tillåter och äta min underbara glass :3 sen måste jag köpa sprit också :O glassen blir belöningen på dagens slit! ^^
och nu måste jag dra för nu har det gått fyra och en halv minut ^^

ses senare hörni :)

1 comment: