Thursday, April 02, 2009

mjaa

men liksom.. What can i say? I like chocolate :3 (syftar på inlägget under haha)

Jag vaknade kvart i nio idag! Och den är nu nio och femtiotvå och jag kom just tillbaka till min stol efter att ha sprungit genom hela lägenheten i full fart mot köket där pappa är. "PAPPA!! Vi Måste till Mcdonalds!! Dom har frukost i en kvart till!!! Deras toast är så himla god!" ungefär något sådant ;) Men pappa hade redan tänkt på frukost eftersom hela köksbordet var fullt av ostfrallor och yoghurtar :3 Så det gööör inget idaaag... ^_^

Så, igår kväll satte jag mig och lyssnade på en massa love songs :3 Typ av backstreet boys, savage garden, westlife, shayne ward osv.. :3 Och jag måste säga att en låt har piercat sig in i mitt huvud nu och den vill inte komma ut och jag bara blir mer kär ju mer jag hör den i mitt huvud.. Something Stupid med Robbie Williams och Nicole Kidman ^^ Dom spelade den i matsalen på Rosalis igår och förrgår så jag bara var tvungen att lyssna på den lite till om vi säger så ^-^ Åh det känns som at tjag inte lyssnat på riktiga love songs på jäättelänge och nu förstår jag inte varför jag slutade! :O Man blir ju helt go och glad och pirr i hela kroppen och massa.. :3 nyaaan~ X3

No comments:

Post a Comment