Friday, April 03, 2009

Fredag

mjaa, fredagar är oftast aldrig dåliga dagar :3 Matilda är påväg hit och lina och agnes är hos linus och äter, och efter det kommer dom också hit :3 Vi ska gå till aspholmen och systrarna ögren ska lämna in cv på rosalis ^^ Matilda får sin efterlängtade promenad och jag får quality time med mina vänner <3 Vid fyra slutar robin jobba på fritids och då kommer han förmodligen hit, om han inte fastnar vid sin bil först ;D Förhoppningsvis är det inga moln på himlen ikväll så vi kan gå till järntorget och titta på månen och saturnus i teleskop med astronomiföreningen :)

Annars så sitter jag här och försöker fördriva tiden med south park och ben and jerry's :3 mjaaw~ jag pratade med niclas lillebror patrik ganska nyss också, det var roligt :3 har inte pratat med honom på evigheter, saknar honom lite grann faktiskt ^-^ Lilla patrik :)

OCH!! Jag kan ju inte glömma att berätta att min discolampa är fullt fungerande och den smyckade mitt rum med sitt ljuva ljus igår kväll ;)

mm, mina katter har det så bra också :) Fast Cola har fått lite fnatt tror jag nog, hon attackerar ungarna i form av "lek" i hennes sinne. Så nu har jag fräst åt henne hela morgonen :O Gissa när jag vaknade på tal om morgon?! KLOCKAN NIO!! 09.04 exakt faktiskt :o

alltså, gosh.. Den här glassen är intoxicating till tusen i swear it! O___O Tar man en sked så är det som att kroppen går in p automatik och man roffar åt sig hela glassburken och gräver ner skeden för att få så mycket som möjligt på samma gång (vilken tyvärr resulterar i att man får brain freeze och det är icke behagligt *ledsen*)

..och jag bara måste säga en till sak som jag nästan dör av! Cola är ju för galet söt just i detta nu! Hon har lagt sig och typ "dött" över datamusen och musmattan.. det ser verkligen ut som när man har jobbat ihjäl sig och till slut kommer hem och bara slänger sig ner på soffan ungefär. typ så ser hon ut, jättesöt<3

Jag har börjat nöta backstreet boy soch westlife ännu en gång nu också <3 Jag blir galen av deras texter alltså, så himla.. X33 älskar smörpop<3 man blir ju så pirrig i magen av att lyssna på dom och så fördubblas effekten med ungefär tusen gånger så mycket när man då inte får något val när man lyssnar på dessa texter än att tänka på den man är galet kär i.. ekstresmajli x 1 000 000!!!

nu börjar min glass smälta O_O baibaaaai~

No comments:

Post a Comment