Wednesday, April 01, 2009

AAAAHHHH!!!!!

SHIT ALLTSÅ!!!! (det är inget negativt haha)

joo läget är såhär va, att jag har just slutat för dagen på rosalis och på vägen hem tog jag mig en avstickare till ekershallen för att äntligen våga prova en av de berömda Ben and Jerry's-glasserna. När jag väl står där framför disken fullproppad med olika smaker som verkar smaskens allihopa så kan jag inte sluta tänka på att just den där som jag ville ha var slut. ;___; Den med en massa kolasmaksgrejer i, eller den med ananassorbet.. och båda var slut! Så efter mycket noggrant studerande av alla andra smaker bestämde jag mig för att köpa Chocolate Fudge Brownie.
Nu i skrivande stund sitter jag då och vräker i mig denna glass som verkar ha någon slags magi över sig då jag kommer mpå mig själv att inte kunna sluta äta av den. Till och med när jag plickar på tangetbordet så kliar det i fingrarna efter skeden med största skopan nånsin med glass på. Så den där "underliga" nya glassen som kom till Ica för ett litet tag sen har ändrat mitt första intryck från läskigt till absolut underbart.
Det är nästan så att den här glassen skulle kunna toppa Mcdonalds chokladmilkshake i nödsituationer! Det är ju helt himla freakin' otroligt! O__O

Låt mig få jämföra lite hur det känns för mig just nu då.
1. Anna och Claudia på en Miyavikonsert
2. Agnes i ett hav av ostbågar och hot and spicypringles
3. Lina på uppcon, när de där tvspelsmänniskorna hade haft sin konsert

get the picture? :3

2 comments: