Sunday, April 12, 2009

Red Devil

..och Joddlarkorv är namnen på de två ölkorvarna som jag just åt upp. Jag har idag kommit hem från landet efter en sisådär helg med påskfirande. Jag kom hem vid ett tror jag, övningskörde hem med pappa ^^ Sen började jag fixa klart mitt rum >_< Det tog sin lilla tid men nu är det väl iaf hyfsat klart. Jag har även funnit tiden till att gå och handla lite och kom nyss hem ifrån ekershallen :P
Jag har fått handla en massa kattmat nu för ungarna börjar bli stora nog för det nu, plus att jag måste nu börja hålla koll p ådom ännu mer då en av kattungarna pissade ner mitt golv +hälften av min dators sladdar >_< ..vilket var mindre kul.
Sen har jag även väntat på att robin ska ringa mig "snart" som han så sött sa för över 4 timmar sen... -_____- Men, han är ju med sin kära bror som han inte träffar så ofta så det är chill. Undrar vad dom gör :O

Jag ska för övrigt alldeles strax göra i ordning lite sjömansbiff med crisscuts och grönpepparsås, och hallondesert till efterrätt :3 Mumsigt värre <3

Ska jag förklara lite hur mitt rum ser ut ungefär? Min säng står där den står, fast under den står mitt skrivbord och så har jag satt upp jhimmelsängen också, så det ser sådär lagom busigt ut xD Sen snodde jag fåtöljen i vardagsrummet in till mig för att det inte skulle bli så fasligt tomt i det hörn där skrivbordet hade stått. Jag måste göra något med alla mina böcker som står uppradade på höjden bredvid datorn >_< Jag ska försöka fixa ett annat skrivbord för datorn, vill inte ha hörnskrivbord längre -.-
Undrar när jag får lön? :O Får jag mycket pengar så ska jag köpa gizmokigurumin och kanske ett akvarium :D Så måste jag ju självklart fixa present till agnes och robin som fyller tjugo snart <3 Jag har några små aningar om vad jag ska fixa till agnes *fnizz* det är *censur* fast bara kanske. ;D Men till robin? :O inte en aning O_O måste lista ut något >_<

Jag vill åka och badaaa hörniiiii!!! kom så drar vi? :3

*lyssnar på W* nu ska jag laga mat ^^ see yaaaa~ *chuu*

No comments:

Post a Comment