Tuesday, April 14, 2009

Woaaooh!

Shit, jag kommer hem efter en helg utan dator och hela världen har hunnit skriva av sig så det var minsann maaaassor att läsa O_O (bloggarna jag följer har antagligen skrikit på sina ägare att skriva mera) ;D

Robin har kommit hem från teneriffa nu, och han har tydligen en present åt mig därifrån O_O så gulligt av honom :D krogen på fredag förmodligen? :D fast agnes fyller ju år nästa helg O_O DÅ blire fest till tusen tycker jag ^_________^

åh förresten XD Jag antar att jag måste berätta om helgen elr? ^^

Jag var på fest hos agnes i onsdags och det var helt okej :D FÖRUTOM EN SAK, UNGA FRÖKEN ÖGREN! Ta aldrig dricka av mig igen, aight? Du skulle fått om du hade frågat, men jag blev riktigt himla sur när tobbe försökte lura bort mig så att ni kunde ta av mig... Okej? Gör inte om det.

För övrigt så åkte jag hem till robin på natten där sen, och var hos honom ett tag, sen på fredagskvällen åkte jag hem och vidare till landet och där firade man påsk med familjen ^^ brorsorna var med, förutom mami dårå men ändå :p

Ah just det, när jag var hemma hos robin så fick jag träffa hans brorsa Björn ^^ Han verkar vara jätteschyst och snäll och allt det där :) Fast jag måste säga att jag var suuuuperblyg i början också O_O förlåt ^^'

Idag då ^^ (har jag missat något så får ni säga till, jag är körd i huvudet ^^')

idag har jag vaknat, cyklat till jobbet och sen vidare till agnes och lina^^ Vi har pratat framtid nu igen :D Det var klul faktiskt haha :P Det slutade med att vi alla tre sökte in till Sommelierprogrammet på universitetet till nu i höst ^^ Hoppas vi alla tre kommer in, det vore guld :3 sen blire bartendring för fulla muggar ^____ ^ Livet börjar ta fart känner jag *happii*
Sen vid halv sex ungefär så kom jag hem, tog en dusch och lagade sen bästa maten <3 Sjömansbiff i marinad och crisscuts med grönpepparsås :3 haha, den blir aldrig uttjatad XD

och nu är jag mätt så jag vet itne vart jag ska ta vägen.. (fast jag ska nog till köket och äta hallondessert :3) sen vet jag icke.

En viss BOBBIN har inte hört av sig på hela dagen dock, och jag vet inte om jag ska ha gjort det heller O_O *går och ringer* <3

No comments:

Post a Comment