Friday, April 24, 2009

Blåbar

kollade in klaras hemsida nu och såg att de har en ny slags bar som öppnar. Den har öppet på lördagar och det är 18+, fri entré och samma billiga pris på öl och cider (=29kr)O____O Så då funderade jag på om vi skulle fira agnes på lördagen istället? och dra dit alltså ^^ eftersom alla tycker att klaras har dyrt inträde, och på blåbar är det gratis inträde, get it? ^^ men jaa, det kommer väl förmodligen inte hända. om vi inte tar det två dagar i rad :P vilket inte heller skulle sitta så fel haha xD *festsugen*

i övrigt orkar jag inte skriva om vad som hänt idag så det får vi ta imorrn. sammanfattning:jag har varit skådespelare, varit med matilda, varit med agnes, varit med lina, varit med anna, åkt hem. detaljer? vi tar det imorrn ^^'

jag känner mig så himla depp just nu.. -.- jag har typ dåligt samvete för att pappa gett mig pengar, och så har jag fått en dum känsla som inte alls är sann = att jag och robin är osams och att han inte vill prata med mig och att han har halvtröttnat på mig. Så är det inte, så jag fattar inte vart känslan kommer ifrån! ;___; Jag vill va med honom.. <3 han skulle ha hört av sig idag tror jag, men han gjorde aldrig det. Har jag drömt att han skulle höra av sig? har jag ens pratat med honom idag? inbillar jag mig saker? -.- jag är störd i huvudet, jag vet redan det.
jag orkar ingenting just nu känner jag. Jag har varken tagit av mig skorna, tröjan elr jackan än :S suck.. i feel like crying >_<

1 comment:

  1. Bobbin17:10

    Älskar dig <3 det vet du ;)

    ReplyDelete