Friday, May 01, 2009

Fredag = Lördag??

Det kändes som lördag när jag vaknade i morse :O men det spelar ingen roll haha ^^
Igår var vi alltså i hästhagen :P Det var ganska så roligt faktiskt :3 Massa härliga polare var med och vi hade så trevligt så ^^ Om ni kollar in Tanjis@bdb så kan ni kolla lite bilder som togs under kvällens gång :P

Idag åkte Agnes till Sthlm för att träffa Jonas ^___________^ Och jagringde henne för ett litet tag sen också ^^ Hon verkar ha det bra där, och imorrn är det tydligen det sista lunacy innan sommarn så det vore roligt om man var där liksom :D Jag ska snacka med Robin imorrn så kanske vi kan åka dit :O ^_______^ :33

Jaghar köpt cola idag förresten :3 och så har jag testat Magnum Temptation och den var det inga som helst fel på :3 Men av alla magnum så är magnum vit som inte finns kvar den allra godaste! ;____; Men efter den så är det magnum almonds ^^
Fast iofs.. så slår ju inget Ben and jerry's såklart ;D

Ah. jag har förresten glömt min mobil som har dött på batterier hemma hos robin, förhoppningsvis tar han med sig den imorrn när vi träffas :3 Vi ska träffas imorrn! Det har han lovat ^___________________^ tihi :3

Nu ska jag nog fortsätta äta nachos med salsa, dricka cola och glo lite south park <3 Livet leker ibland, va? ;D

en sista grej bara! Kompisar! Vi måste träffas och kolla på Mean Girls snart! Det var aaallt för länge sen vi tittade på den ;)

No comments:

Post a Comment