Monday, April 06, 2009

lalaa~

Idag har jag jobbat. Och jag har vrait med agnes och lina, och sid lite grann ^_^ Agne sohc Lina kom och mötte mig på jobbet, för dom skulle lämna in CV :P Sen åkte vi upp på stan för att handla födelsedagspresent åt agnes, men det jag skulle köpa var sluuuut ;_____; *ARG!!* Men. jag hittar väl något annat, om vi inte kommer överens om något tillsammans som hon önskar sig :3 Vi provade iofs ett slags.. klädesplagg på lindex som hon blev sugen på ifall vi matchade :D busigt ^_^
Sen åkte vi hem till mig och busade med kattungar och färgade agnes hår brunt :P Sen kom sid en svängis och vi hängde lite sen gick hon igen för hon skulle träffa adam och sen åkte lina och agnes hem.

Vi måste planera inför på onsdag känner jag också lite grann :D Imorrn blir det inhandla lite sprit och sånt, och på onsdag blire vääärsta partyfesten hos Ögrens ;) Alla som är sugna får gärna komma dit haha *desperatinbjudan* hehe ;D

bleehh.. jag måste städa rummet >_<
en tanke slog mig igår.. en tanke jag tyckte väldigt mycket INTE om. Det kom nästan tårar, men bara nästan. Robin och jag åkte bil tillbaka till Lindesberg efter att han varit hos sin fader och jag började tänka på robins kattallergi. Han är ju superallergisk mot katter och jag har ju FYRA stycken och det känns som att snart kan inte han vara hemma hos mig längre, och då kom tanken. Ska jag göra mig av med mina katter? Cola gör nog inte så mycket för Findus hatar henne ändå, kattungarna måste ju bort säger pappa "annars blir det för många", men findus? _min_ katt? Visst dom är alla mina, men hon känns ändå mest min. Hon har varit min tröst så många gånger under värsta tiden i mitt liv, hon är så lik mig i många saker och jag förstår henne känns det som.. vad ska jag göra?

1 comment:

  1. Det klart du inte måste göra dig av med Findus! GAH! Allergitabletter liksom!!!! Hallå-å :D
    Kostar väl 140 spänn eller nåt ju bara. Pröva det först och om DET inte fungerar för att det är jobbigt eller så så kan du ju börja tänka i dessa banorna. :P Du har nog ingenting att oroa dig för hörru. Behåll båda dina fina vänner(jag menar Robin och Findus)

    // matilda :)

    ReplyDelete