Tuesday, April 28, 2009

-.-

igår var det trevligt btw. jag träffade agnes direkt efter jobbet och vi åkte upp på stan för att köpa matchande klänning som vi sen hade på oss resten av dagen ^^ Vi träffade Sid Malin och Sara på stan också så dom var vi med resten av dagen också ^^ Agnes fick gå in till systemet och köpa ut för första gången och efter det drog vi med oss en filt och satte oss i karlaparken tills klockan blev sent :P vi hade det trevligt som sagt.

och jag är typ arg nu. Jag har inte kunnat sova ordentligt på två dagar och nu har jag ont i magen och ont gör det när jag går, mitt högra knä strejkar av okänd orsak >_< Jag som ville åka och bada idag! så går inte det, och så jag har blivit osäker på stockholmresan också nu. Jag vill verkligen dit, det skulle bli så himla kul! >___<

usch jag orkar inte. det känns som att.. ja nej, skit samma. jag drar och jobbar snart ändå.

No comments:

Post a Comment