Thursday, April 02, 2009

Bullaaaar!!

Det luktar bullar i hela lägenheten och två av dom har redan hunnit smyga sig ner i min mage :3 Jag skulle nog äta allihopa om det itne vore för att mamma ska ha dom till "flyttgröt" ;___;

SÅ! Min dag har då bestått i att jobba och sen vara på rusta och sen övningskört och blivit stoppad av polisen för första gången i mitt liv XD Han ville att jag skulle blåsa i en sån där sak, men liksom, klockan var ju bara fem xD Sen sa han "körkort?" och då sa jag "näe?" hahahaha, då sa mamma "vi övningskör" xD det var ganska roligt :P

Sen hemma så städade jag rummet och gjorde golvet synbart igen :) Sen tittade jag på kattungar som busar med varandra <3333

..Mamma vill att jag ska gå och handla mat som jag vill äta, men jag funderar på att köra sjömansbiffarna imorrn istället då robin kommer hit :3 Så det kanske får bli ramen idag igen då xD (tredje dagen i rad haha)

Men jaa, imorrn är det stjärnvisning vid järntorget ifall någon skulle vilja veta om det :D efter klockan 20 typ :o

..sådär, nu mailade jag till astronomiföreningen lite grann ^^ och nu börjar det lukta kattskit i mitt ruuuuum ;_______; himla katt! >_<

No comments:

Post a Comment