Saturday, April 25, 2009

Fest vare här!

Åh herregud, vilken kväll. Allt var ganska bra fram till pappa och mamma kom hem, och pappa började härja såklart men bläää på det. Sen råkade jag somehow sometime dricka a tad too much vilket slutade i att jag pendlade mellan min säng och toan ^^' och för att göra saken bättre så åkte jag hem till robin när alla hade gått och fortsatte pendlandet hos honom imorse -.- Efter ett tag kom jag ju på att lolitameetupet var idag kl ett och det var ju inte en chans att jag kunde gå på det som jag var då >_< himla skit, jag hade jättegärna velat gå. jag sa ju att jag skulle komma också, men så gick det ju som det gick :( berätta hur det var iaf?
Men nu är jag hemma iaf, fortfarande helt konstig i magen och inga snabba rörelser för mig är det som gäller just nu. Mår fortfarande dåligt, behöver verkligen sällskapet från en viss älskling men han skulle på fest som han hade lovat att gå på med sina polare..
Usch, vad depp jag känner mig (igen >_<) känner bara för att lägga mig på sängen och böla tills jag somnar >_< Jag ville typ hypergärna bara ligga i soffan och kolla transporter med robin och äta mat och dricka smoothie men nu blir inget av det alls av för robin är inte här och affären är stängd och jag hittar inte filmen.. så himla.. gah! snyft -.-
kom och döda mig någon?

hade ni förresten roligt på stället? och hur blir det imorrn? skulle jag komma hem till er agnes lina? kärlek på er <3

No comments:

Post a Comment