Wednesday, April 01, 2009

1a april

happ, vad ska man göra för bus idag då?
...
usch vad jag känner mig nere -.- Började tänka på jobb och sånt igår kväll och ja, det blir ju som det blir när jag börjar tänka på det = en himla ond cirkel neråt >_<

Så vad ska jag göra med mitt liv? jag vill inte jobba inom restaurang och ändå söker jag endast jobb som har med restaurang att göra! *blir galen*
..så jag satt och lekte med tanken om hur det skulle vara att va modell, en sån där riktig ni vet? ^^ Det var ju roligt att vara hårmodell i onsdags liksom :p Man kanske skulle prova iaf :P Så när jag kommer hem efter jobbet senare så ska jag sätta mig och ta lite kort och sen slänga iväg dom till en hel drös med modellagenturer runt om i sverige så får vi väl se om ett tag om jag får napp ^^

Annars så har jag paxat agnes lina och matilda ikväll, för nu ska vi träffas minsann! <3 Jag vill se kenny starfighterfilmeeeeen ;____;

mu.. *suck*

No comments:

Post a Comment