Monday, April 20, 2009

Pictionary :D

jag tror jag stavade rätt, men ändå inte O.o xD iaf! min dag!

Jag har jobbat till halv tre, sen åkte jag direkt till agne soch lina och var med dom lite grann :D åt mat hos dom, men det hände inte så mycket vid matbordet denna gång i guess? :D Sen efter ett tag åkte jag hem för att duscha och lite sen, eftersom vi skulle till sid och träffa polarna lite grann :D så, med det gjort kom hela gänget över till mig för att titta på kattungarna och sen drog vi iväg till ekershallen för det var tydligen 20kr/kilot på godiset xD nÄR VI KOM TILLBAKA TILL sID SÅ SATTE VI OSS ALLIHOPA FÖR ATT SPELA DET DÄR SPELET :p OCH JAG HAR RÅKAT TRYCKA PÅ CAPS SER JAG ^^' sådär ja :P Agnes och jag började dricka våra colaburkar som vi köpt och straxt efteråt så kom sockerkicken som en lavin över oss XD det händer bara när jag är med agnes! XD det är coolt hahaha, börjar man skratta då är det kört ;D men sen efter ett tag iaf så skulle vi hem och då åkte jag och agnes på moppe med tanja matte patrik och lina, fast dom cyklade såklart ^^
Sen tog jag och agnes värsta omvägen som jag tyckte skulle bli en genväg ^^ ..när de andra skulle över bron mot vivalla där bara cyklar får vara, och eftersom vivalla är vivalla så ville vi inte ta några risker :o
så så var det, och nu är jag hemma igen :D Jag måste på toooaaaaaa O_O min kropp börjar förresten tina upp nu, det blev himlans kallt att åka sådär med moppen :o
a just det, jag måste höra av mig till robin också, för det sa jag att jag skulle när han ringde förrut ^^
och jag paxar mig själv åt agnes för imorrnoch på onsdag, för hon visste inte riktigt när hon ville va med mig XD stryk det btw, onsdag sa hon nu :) <3
i helgen fyller agnes år. hon ska få present av mig. Vi ska ut på krogen på fredag. anna från uppsala ska vara med då också. det kommer bli roligt. mycket roligt. hoppas jag :3

natti natti <3

No comments:

Post a Comment