Sunday, April 19, 2009

gaaahhh

psykoooos >_< Hörde att det inte blev en så lyckad grillkväll i fredags och det var ju riktigt tråkigt :/ Nästa gång ska jag helt klart vara med!! Förlåt för att jag inte kunde komma, plus att jag inte hade några batterier på mobilen så jag inte kunde ringa och säga till också :( förlåt

Nu är jag hemma från Lindesberg iaf. Igår var jag och Robin hos hans käre far och vi kollade på Final destination 1-3, glufsade godis och chips och cola ^_^ Riktigt härligt :3 Sen när vi skulle åka hem vid tre på natten så råkade jag titta upp på en otroligt himla galet stjärnklar himmel som förtrollade mig så in i norden mycket <3 helt himla galet var det, stjärnor öööööverallt!! kärlek :3 aja haha

Jag har fått min pinkod från studera.nu iaf, så nu har jag fixat klart med det :P Hoppas vi kommer in på utbildningen tjejer! Jag Agnes och Lina har sökt in till Sommelierprogrammet nämligen :P vore kul om vi kom in faktiskt, då börjar våran väg till bartendring :D maahh vad roligt!! ^________^

Idag har jag Sebbe och Robin åkt till karlskoga förresten, Sebbe skulle köpa en soffgrupp av en nisse där^^ Så nu har vi varit där, och robin skulle hämta sina kusiner vid resecentrum så det gjorde han och efter det åkte han hem och nu sitter jag här själv i mitt rum lyssnar på hur sebbe mamma och pappa bråkar sönder hela huset >____< Funderar på att dra iväg till Ögrens och hämta min cykel och träffa mina älskade polers <3

Och imorrn och resten av vardagarna på kommande vecka jobbar jag 12-14 igen. Alldeles lagom tycker jag faktiskt :) Fast om jag hade min moppe skulle allt vara perfekt XD jag är så himla slö alltså xD

No comments:

Post a Comment