Wednesday, April 15, 2009

Where's the pink berry?

You know, that's called false advertisement. People come from far and wide to see that pink berry, and it's nowhere to be found~!

sorry sorry, i had a little moment there ;D ..och engelskan transfers sakta into svenska O__O
Update påväg!

Jag har now varit på jobbet and diskat the dishes igen. Came hem för a little tag sen (..och jag måste säga att det här var ju skitkul XD) ungefär half past två kom jag hem och haven't gjort anything än att sitta here sen dess O.o

AH!

Jag har en viktig sak att säga här nu va! Jag har köpt Ben and Jerry's Chunky Monkey och tiden har kommit för den att bli smakad av moi. Låt mig presentera den först! Chunky Monkey är en av de populära glassarna från Ben and Jerry's och det är bananglass fylld med knapriga valnötter och mumsiga bananformade chokladbitar!
"..yeah! It just explodes your taste buds! The drink just envelopes your mouth! -oh! I love having my mouth enveloped!"
förlåt.. jag var bara tvungen XDD Jag älskar The House Bunny, så himla skön film XD

iaf! Nu springer jag iväg och smakar glassen <3 Sen blire ögrens och festplanerande :D

No comments:

Post a Comment