Monday, April 06, 2009

helgen :D

hum jaa, jag skulle vilja berätta allt som har hänt i helgen just precis nu, men jag måste till jobbet :O
Det är väl inte jättemycket som har hänt, men jag kan iaf kortfatta det lite, och sen gå in på detaljer senare ikväll ^^

1. fredag spenderades med agnes lina och matilda, och robin ^_^Vi fnissade rätt mycket i köket, bl.a åt min mani mot ben and jerry's xD ..sen på kvällen/natten så råkade somnade jag ifrån robin i tre timmar och han var vaken hela tiiideeeen ;__________; FÖRLÅÅÅÅT ;____;

2. Lördag. Träffa lina och agnes i ett försök mot att komma i tid till rosalis men icke, det blev systemet och ett alldeles för långt "let's hang infront of max hamburgerrestaurang" i väntan på mor bror och bror. Men ja, sen åkte jag till robin och var med på en fest, sen ett litet tag senare en annan fest

3. Söndag. slöardag med ghortfilmen hos robins pappa medans dom fixade lite med antenn och tv och blaha xD men det gick bra det hoho ^^ jag fick hjälpa till lite ocksååå

sådär.

lördagsnatt var ganska bra :3 robin och jag stod ute och väntade på att hans pappa skulle komma och hämta oss.. och så skulle jag säga en sak till robin, men han sa det först! den lilla filuren <3 Jag älskar dig

No comments:

Post a Comment