Tuesday, April 07, 2009

Yummie<3

Avslutade arbetsdagen med gratis cola <3 sen pallrade jag mig upp på stan och köpte en ny kjol till mig själv :3 *skämmer bort sig* som jag tänkte ha imorrn på festen ^^ Jag ska träffa lina och agnes sen, och förmodligen matilda också, för vi ska till systemet och handla lite inför imorrn ;D Hoppas det blir kul imorrn ^________^

uhm jaa, ah! just det! haha xD i morse precis när mamma skjutsar mig till rosalis så ramlar avgasröret av mitt i en korsning :O det var typ jättekonstigt och jag stod och skrattade som en galning av okänd anledning innan mamma sen sa till mig att springa hem och ta cykeln till jobbet. *springer som en tok* XD det hela var ganska komiskt faktiskt ^^ Men nu när jag kom hem från jobbet så var pappa här och han har fixat det, plus att han har tagit sig an att laga mitt hjul på moppen, äntligen ^^ Shit den är jättesmutsig också :O busiiigt haha xD Imorrn är sista dagen för den här vecka som jag jobbar, och det är rätt så himla nice faktiskt ;D

okay okay, nu bara pratar jag känner jag ^^' Jag ska snart hoppa in i duschen eftersom jag luktar mat O.o och det vill man ju inte göra direkt, man vill ju typ lukta godis och rosor elr nybakade bullar och kakor elr något, eller hur? xD eller.. bara.. gott... *awkward moment* ... *går*

No comments:

Post a Comment