Tuesday, April 07, 2009

Vår

Nytvättad moppe, och nytvättad bella. det är väl för härligt va haha XD Jag får fortfarande inte tag på matilda >_< Vart håller hon hus, kvinnan? :O

Happ, annars då? ..skriver jag för mycket i den här saken? O.o so i've heard though :o

jag ska nog städa rummet nu iaf, det kanske är bra haha ^^' det är typ ett bombnedslag här xD Himla robin!! Måste du vara allergisk mot katter?! Men mamma tycker nog att det är bra ändå, för då blir mitt rum städat väldigt ofta ^^' (kanske ganska välbehövligt iofs, men det är.. för mycket detaljer ;))

åh! I går kväll/natt fann jag en låt som fattade mitt tycke väldigt mycke (hihihi, riiiim) Den heter Eternity med Robbie Williams, om ni inte hört den så ta er en titt :)
http://www.youtube.com/watch?v=CzFV5X9Qbgc
Den är väldigt fin tycker jag :3

jajaaaa!!! Jag går väl nu då!!

1 comment: