Friday, March 27, 2009

FUCK

ehm ja. en händelserik dag indeed. Men! Det bästa först i guess. Jag har fått jobb ;) Rosalis Deli på aspholmen :P Börjar med att jobba några dagar i veckan över lunchtiderna (11-14) typ^^ Så det är ganska roligt hehe :P Min första dag är på tisdag ^^
Det andra braiga är att mamma och jag har varit p åmarieberg och köpt tyg och lite sånt för att jag ska kunna sy mina cupcake-kuddar som jag vill sy :D

och i och med marieberg så kommer den dåliga nyheten.. Jag och mamma står inne på Glitter för vi skulle köpa lite hårspännen åt mig, och så vänder jag mig om och gissa vem jag får syn på? Alex. Alex från tre år sen. Alex från ervalla. jag vänder mig snabbt som attans om och smyger ut ur butiken med ryggen vänd mot honom hela tiden sen viftar jag desperat och helt himla hysteriskt ut mamma ur butiken så att hon inte ska stanna och prata med han.
Det är helt himla.. shit, jag skakar fortfarande. Jag började nästan böla inne på marieberg, jag blev så himla chockad. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, det var som att jag fick panik elr nåt. herregud. jag skakar när jag skriver det här.. shit :/

1 comment:

  1. oj, nu är jag avis :O fråga dom om de behöver en till :)

    ReplyDelete