Tuesday, March 02, 2010

Sthlmhelgen :P

Oj oj oj, var ska man börja? :D
jag börjar med slutet, JAG ÄR DÖDSTRÖTT! fast njae, det kanske bara är för att jag har uppdaterat mig i en timmes tid efter 4 dagar utan internet xD

(risk för långt inlägg btw ^^)

Så, i fredags åkte jag då till sthlm och träffade underbara aggubaggu <3 Och jonas förstås :D Vi åkte hem till Dan och halvkollade på film, drack massa cola och lite vin, och busade runt :D Jag måste fixa hem masters of horror ju! Det är ju sjukt kul att titta på hoho~ :3

Well, agnes och jonas somnade först och dan jag och stoffe kollade på masters of horror och legion. Legion var jättebra! Den har jag velat se ett tag nu ^^ Sen somnade vi väl vid fem kanske, och vaknade härligt nog (or not) vid halv åtta-åtta så tre timmars sömn är ju en utmärkt bra start på dagen xD
Efter frukost och lite sådär åker jag aggu och jonas hem till dom och chillar ganska länge tills sofia lin kom vid fem? och vi började förfesta lite :D Lilla knasbollen haha xD Men ja, för vi skulle ju på fest i Lappis! ..vilket inte var världens roligaste fest kanske, men kul att träffa lite nytt folk och sådär ju :) Vi var sjukt trötta när vi åkte tillbaka hem till agnes vid klockan 3-4? xD Fett skönt att få sova :3
När vi vaknade sen köpte Dan pizzafrukost och så låg vi och kollade allihop på hela första säsongen av Californication som faktiskt är en riktigt kul serie ^^ Så det var typ världens segardag igår :D Idag skulle agnes till sitt nya jobb!!! (alla hurrar för aggu!! wihooo) ..för att snacka lön och när hon var klar med det mötte jag jonas och yannick upp henne för att traska vidare till ett espresso house. Där satt vi i flera timmar och bara snackade om allt och ingenting :)

Seeen åkte vi hem igen och bara chillade, igen, och så kom Dan förbi en sväng lagom till att jag och agnes hade gjort klart maten så vi satt och åt fläskkotletter med stekt potatis till that '70s show och scrubs ^^ En liten stund senare typ dog alla? XD Dan somnade på madrassen i vardagsrummet, jonas på sin säng. Men agnes höll sig iaf vaken för att hjälpa mig med att kolla tåg och grejer tillbaka till örebro :D
Jag begav mig hemmåt strax efter 18, men jag var minsann framme vid tcentralen vid halv åtta xD Vi tror att någon begick självmord på tunnelbanespåret, men det vet vi väl inte förns vi kollar aftonbladet? iaf, tunnelbanan gick då inte som den skulle så jag missade mitt tåg som gick 19.07 eftersom jag var tvungen att byta till ersättningsbuss då de stängde av tunnelbanan mellan stadion och tcentralen.. suck.. Sen virrade jag runt lite och hittade till slut centralen xD med utmärkt guiding av agnes och jonas över mobilen en liten stund också förstås ^__^ När jag kom i närheten av centralen var det flera brandbilar och polisbussar överallt :O Undrar vad som hände egentligen :o
Well anyway, jag köpte en sista minutenbiljett som gick 20.51 och i väntan på att få åka hem efter en ganska jobbig kväll med bussar hit och dit köpte jag mig lite burger king. Det var gott. Men inte lika gott som förrut dock :o
Väl på tåget kan man pusta ut finally, och nu är jag hemma :D Tog lite längre tid än tänkt det också, för det var ersättningsbuss i eskilstuna också och den typ kom aldrig? Tog jättlång tid innan den kom så jag var hemma vid tolv ungefär O.o Egentligen vill jag inte åka tillbaka hit, det är så kul i sthlm <3 Men, eftersom det är ghiblikväll imorrn så är det ju självfallet att jag måste hem :3

japp, det var den helgen det :D Jag åker tillbaka om ca 3 veckor då jonas och yannick fyller år! Kul det ska bli ^____^

oh well.. nu har jag skrivit av det mesta med hyfsat färskt minne så nu kan jag slappna av, och få sova i min egen säng <3 åh sova :3

Maha mitt rum är jättefint nu :3 Jag måste ha filmkväll så folk kan komma och titta :D

okej okej, nu ska jag sova :O jag är så sjukt trött såattehh.. GOD NATT! ^_^

No comments:

Post a Comment