Friday, March 12, 2010

Hjalmar

Haha, jag ska på revy ikväll XD
sist jag var på det var jag kanske 11 år, hade 39 graders feber och påväg hem snöpulade sebbe mig. No fun :(

Men eftersom jag inte har något annat för mig så varför inte :D Det kan ju bli.. ehm intressant xD

Jag har provat den där smoothien, den var inte så tokig faktiskt! Men den skulle nog vara godare med krossad is i också :3
Och btw, jag hade inte provat glassen än och jag gjorde det förrut innan smoothien. Alltså det var helt skadat! Jag började seriöst skaka och jag ville bara ha MEEEEER!! Värsta hetsen fick jag XD Helt gaahh alltså haha
men ja, en sak är ju säker: DEN ÄR UNDERBART GOD! Den är för sjutton godare än Ben & Jerry's glass :O DÅ ÄR DEN GOD!! ..ehe, ja lugna sig nu beramoon. Jag ska leta reda på receptet så kan ni ju också prova att göra den med :3

EDIT: Nehepp, det blev ingen revy ikväll iaf :P Inte för att det gör så mycket haha, men vad ska jag nu göra ikväll då? :O

No comments:

Post a Comment