Monday, March 08, 2010

GOD MORGON!


Tja! Jag är en glad och nyvaken prick! Elr ja, relativt nyvaken, jag vaknade från första början vid nio och tyckte att jag skulle gå upp men det var så kallt utanför täcket så jag skulle ju bara vila mig lite.. Så jag vaknade vid elva igen och då gick jag iaf upp, men ofc fastnade jag vid datorn i två timmar typ xD
Men! Jag ska börja ta tag i det här nu minsann! Så nu först ska jag gå en promenix, för det ska vara bra innan man äter frukost har jag hört :D Jag kanske rent av köper hem frukost på vägen tillbaka, åhh.. typ vitlöksbröd och kolayoghurt :3 haha! bra combo där xD iaf.. sen ska jag minsann gå iväg och plugga! skärpning beramoon, skärpning!

Nu blir det ut i solen!! :D

4 comments:

  1. Mikael M.14:33

    gahaha, på tal om vampyrer xD. Vilken tur att vi har en sådan undebart solig dag idag så vi kan fylla på med D-vitaminer :D. Btw gå iväg och plugga låter seriöst, trodde du läste på distans, är inte hela poängen med det att man inte skall behöva gå någonstans?

    ReplyDelete
  2. ja men eller hur ^^
    joo jag läser på distans men matte är ju ändå matte, och så finns det tack och lov studieplanet i bibloteket där man kan få hjälp. Så dit ska jag gå och plugga matte :p

    ReplyDelete
  3. Mikael M.20:29

    ^^
    Aha! Jag misstänkte det, därav frågan. Satt nämligen där och "studerade" "hela" dagen. Men antar att det faktum att du skriver att du skall dit i futurum antyder att du inte var där? :P Är där relativt ofta, du får hälsa om du ser mig springa förbi! :)

    ReplyDelete
  4. ehe jaaa ^^' jag skulle ju gå dit idag! men så träffade jag på några kompisar och följde med till ikea och där försvann den dagen ^^'
    Jaså, jaa det ska jag göra om jag ser dig :D

    ReplyDelete