Saturday, March 20, 2010

Chokladmuffins!

Nu har jag gjort muffins. Chokladmuffins. Och dom blev jättebra! Helt perfekta tycker jag :D Lite busigt eftersom jag inte gjort muffins på flera år haha ^^
Jag hade i lite vita chokladbitar i vissa och vanlig marabou i några andra, kalasgott! :3 Så fick jag använda mina cupcakeformar för första gången också, dom är jättefina ^___^

..Happ, idag är det lördag. Jag ska träffa Aziz nångång under dagens gång i suppose, det ska bli roligt x)

HAHA Förresten!!! Jag var i affären idag och jag såg kattnapparna!! Lol, dom undvek mig till tusen, jag märkte det så himla väl XD Pwned sons of bithes är vad dom är! ^____^ Det var ju så himla komiskt att jag skulle träffa på dom i affären för på vägen dit funderade jag på hur det skulle vara att träffa på dom igen, och jaa eftersom de bor så himla nära affären så skulle enda chansen vara antingen i affären eller på vägen dit/tillbaka. Så såg jag dom i affären XD Lol, jag tyckte det var oerhört komiskt iaf haha

anyway :P jag har inget att göra. Men jag har masters of horror på laddning så det får bli ett avsnitt av det i brist på annat :D
Efter det ska jag nog fila lite på mitt cv och sen dra iväg massor och åter massor av ansökningar till lilla göteborgsstaden :3

No comments:

Post a Comment