Thursday, March 04, 2010

Jag hade inte trott det här...


..men jag är fucking hooked alltså xD
Patrik tipsade mig för ett par timmar sedan, och ptja tänkte jag, det kan jag väl kolla in i väntan på alice. Det var knappt så att jag ens ville gå iväg till bion för det var så bra :3
Alice var förresten helt okej :D Men tyvärr hade jag nog för höga förväntningar för att den skulle bli såhäääääääär bra :o Men jag gillar miljöerna och allt sånt där :D

Förutom det så påminde Natta mig om scifimässan i gbg nu i helgen! Klart jag måste gå på det, så jag drar till göteborg på fredag! ^____^ Kanske rent av kan hitta något fint till födelsedagsbarnen, dom är ju rätt många den här gången :D Vi har mamma, matilda, jonas och yannick :P

Well, efter ca 3 timmar med vampyrerna ska jag sova nu. Klockan har ju trots allt blivit aningen sen/tidig ^^'

3 comments:

  1. Mikael-Sama22:45

    Så sjuuukt beroendeframkallande :p. Började för någon vecka sedan och måste se! Vad svag man känner sig...

    ReplyDelete
  2. jaa visst är det! såå braa ju :3

    ReplyDelete
  3. Började för några månader sen och väntar på nästa avsnitt ^^

    Älskar de små parodier o skitsnacks scenerna som finns med :D


    Men... göteborg... Fel sida av sverige bells! Fel sida!!!

    <3

    ReplyDelete