Tuesday, March 23, 2010

Suddenly life means so much

Jag har så länge sagt att jag inte velat ha någon pojkvän. Man låser sig, inget blir bra av det. Släpper man in nån för mycket blir man bara sårad. Så jag har aldrig riktigt letat efter kärlek, fast den har kommit till mig ett flertal gånger. Eller i alla fall försökt. Jag har avfärdat den varje gång. Jag tänkte att jag kunde ju se hur det känns, men snabbt ångrat mig och sårat någon. Egoistiskt av mig antar jag, men det måste ju vara ömsesidigt också. Jag har aldrig velat såra någon med flit i alla fall. Förlåt.

Men det var ju inte riktigt det det här inlägget skulle handla om.

Det skulle handla mer om hur det känns nu, och nu känns det ganska bra faktiskt.
Once again har kärleken hittat mig, men något är annorlunda den här gången, på ett bra sätt. Det har gått oerhört fort fram, läskigt fort. Jag är bara rädd för att det ska gå fel, nästan för rädd för att våga satsa. Men jag försöker att låta bli den tanken, för hans skull. Ska jag våga satsa? Ska jag våga öppna mig? Ska jag våga släppa fram mig själv utan att bli nertryckt? Faktiskt, så tror jag det. Jag tror det.

Igår var andra gången vi träffades, det är fortfarande liite awkward tycker jag men det gör inte så mycket. Huvudsaken är att vi tycker om varandra, resten kommer med tiden.
Jag tänker mig nästan Aladdin och Jasmine, när han sträcker ut sin hand mot henne och säger "Litar du på mig?"
..och hon osäkert fattar tag, ja ni kan ju resten ^^ Lite så känns det som :3 Om ni fattar hur jag menar med det? :D
Haha jaa det låter säkert ultracheesy men i couldn't care less x)


Det här året kommer bli bra
____________________________________________________________

This could be it, I think I'm in love
It's love this time
It just seems to fit, I think I'm in love
This love is mine

I can see you with me when I'm older
All my lonely nights are finally over
You took the weight of the world off my shoulders
(the world just goes away)


Oh, when you kiss me

I know you miss me
and when you're with me
The world just goes away
The way you hold me
The way you show me that you adore me
oh, when you kiss me

2 comments: