Thursday, March 25, 2010

Pluggiplugg :3

Japp, jag och matilda har då pluggat typ hela dagen idag! Känns ju skapligt jätteskönt ^____^ Finally börjar det hända lite saker på den fronten :D Jag blev klar med ett helt avsnitt idag!
Imorrn störs dock mina pluggplaner (igen >_<). jag och matilda bestämde att vi skulle träffas vid tolv där imorrn, men jag kommer förhoppningsvis vara där redan vid tio eftersom jag ska iväg en sväng kl 13, sen vid 17.30 ska mamma jag och några till på teater i lindesberg xD Min kusin Gerda har tydligen varit med och skrivit manuset, samt att hon är med nån gång vid nåt tillfälle som fe (!!) och inte nog med det :D För att toppa allt skulle det tydligen vara skräckromanik! Och det kan jag ju bara inte tacka nej till, eller hur? ^^
Så jag får ta och skynda på plugget imorrn lite grann ^^ Jag blir nog inte klar med hela första kapitlet i matten den här veckan som jag hade hoppats på, hade jag inte åkt till sthlm i helgen hade jag nog hunnit men jag offrar mig lite grann :3

Annars har jag inte så mycket mer att tillägga :P Åh, jo!! Csn-pengarna har kommit!! :D Jag måste för sjutton köpa nya underkläder, jag har gått upp nästan två cupsizes sen i somras, fett nice ju! :O xD ..okej okej, för mycket information där kanske.. ^^' Jag var bara tvungen xD *lame*

ANYWAY! xD Jag ska då försöka planera lite mer när det gäller min budget (hålla koll på pengarna är ju inte direkt min starka sida ^^') Så vad ska hinnas med den här månaden? Först och främst måste jag hitta en liten present till yannick, det måste göras imorrn! Sen lite sprit till i helgen, resan tillbaka hem från sthlm haha :D Sen är det ju uppcon snart också <3 Och självklart en tripp till göteborg och min fina pöjk! <3
.. och där var väl dom pengarna slut förmodligen xD we'll see ^^

Japp, that's about it! Natti natti ^_^

No comments:

Post a Comment