Wednesday, March 17, 2010

Saint Patrick's Day

Mjaaa, jag har inte riktigt fattat vad det är man gör, hur man firar denna dag. Men från alla håll jag tittat ska de flesta dricka en hel del. Måste man det?? Jag har blivit medbjuden till Bishop's Arms av matte och co. Men jag vet inte riktigt om jag har nån lust att gå, visst det kan ju bli kul men ja.. jag vet inte :o Jag åker nästan hellre och simmar tror jag, eller bara stannar hemma och försöker plugga.
NU kör jag ett helt race med ursäkter här, men jag är ganska trött också. Jag har städat typ hela dagen, halvmöblerat om lite grann. Blev ganska bra faktiskt ^^ Känns som att rummet blev aaaningen större och det är ju inte så tokigt :D Och jag är massa hungrig.. >_< blah, okej jag går upp och äter, duschar, klär mig i nåt grönt. Seeen kan jag bestämma mig om hur jag gör

2 comments:

  1. St. Patricks day är ju irlands nationaldag.. Så det man firar egentligen är irland.. Och det är den enda dagen om året som alla blir irländare! Alltid as rolig stämning på pubar o sånt som har irländskt tema :D
    Du får hänga på nästa år i sthlm eller nåt o se hur det ska gå till.

    ReplyDelete
  2. joo det vet jag men ändå :o haha alla blir irländare! yey :3
    jaa det får jag la göra ^___^

    ReplyDelete