Tuesday, March 30, 2010

Göteboorg

Här sitter jag, i göteborg, igen. Couldn't be happier <3
Christian är på jobbet, han kommer nog hem snart x) Det är ju egentligen meningen att jag ska sitta och plugga matte, men det har inte gått på bra hittills... ^^' Dessutom är jag helt dötrött, kunde typ inte sova igår och så skulle man försöka sova efter att chris hade gått till jobbet men det är freakin byggarbetare överallt i hela huset, och jag lovar, det har låtit som att dom har försökt borra sig igenom taket elr nåt! Usch, mycket sömn man fick där lol^^
Anyway! Nu ska vi inte ju klaga allt för mycket haha :P Jag är sååå sugen på att bara snoka runt överallt här xD Men det är ju lite oförskämt kanske, så jag får la hålla det till minimum :3 hahaha, nej då ^^

Så himla gulligt, han har köpt massa superduperfina rosor till mig! Dom luktar jättegott :3 Och tänt ljus hade han gjort också X3 Jag blir så himla mållös, vad ska man säga liksom? Jag kan liksom inte uttrycka mig alls, sen när blev jag sån? xD Det blir fjärilar i magen fast i hela kroppen och jag får koncentrera mig så innerligt för att inte bli galen och typ explodera elr nåt xD Jag smälter ju fortare än smör i solsken bara han ler så mycket som åt mitt håll >_< X3

um.. haha, jag ska inte tråka ut er xD Men det blir ju lätt sådär när man är kär :3
Nu kilar jag! Ha en awesome dag, i know i will! x) <3

No comments:

Post a Comment