Saturday, March 20, 2010

"Jag är dock lite rädd för att få hål i tänderna om jag biter dig :( "

South Park säsong 14 har anlänt!! Finally!!! ^____________^ Matilda som smsar mig med de underbara nyheterna såhär mitt i natten :D
Jag som skulle sova tidigt idag ju ^^ Sen matilda gick härifrån vid 18 har jag typ inte gjort nåt. Jag har tagit mig ett härligt bad, ätit mat, kollat på lite lost, sen har jag typ dumpat mig själv på min stol och har suttit här pretty much hela kvällen. Brorsorna förstörde min fina plan om en tom lägenhet >_< Men jaja, jag försöker att inte tänka på att han är hemma så klarar jag av den här helgen lite lättare.

Jag har andra fina saker att tänka på som ger mig tons and tons of butterflies i magen :3 Typ one piece, masters of horror, nya south park(!!!!!!!!) och vampyrer! Nästa torsdag kommer nya vampire diariesavsnittet ut!! ^__________^ Så ofc lite annat också, men det är smått hemligt än så länge :3

God natt nu världen ^_^ See you on the other side~

No comments:

Post a Comment