Tuesday, March 16, 2010

Övningskörning

Yes jag och pappa har vart och övningskört idag. Det gick ju faktiskt rätt så bra! Jag var lite nervös för att det är så himla mycket is överallt, men det gick bra ^^
Vi köpte med revbensspjäll hem också, gooott~ :3
Jag hade ju tänkt gå och plugga innan jag ska till gustavsvik men.. ologiskt som det må få låta så tog jag mig ett bad istället xD Så nu alldeles strax ska jag gå till bussen, elr om jag skulle gå dit? :o Det kan ju va skönt, bra uppvärmning kanske? :D
Efter att jag tränat kommer Matilda hit och vi ska ha en plugg-sleep over ^_^

I övrigt. Jag mår bra. Riktigt bra. (!!!) Faktiskt :3

Nu i veckan ska jag hypersöka jobb i göteborg och så plugga en massa! Ska börja ordentligt med körkortet också! Vill ha det till sommarn, vore ju kalasbra liksom! ^_^ Och jaa,jag vet att jag sagt så förrut.. men det är annorlunda nu, det känns som det x)
___________________________________________________________
But you're so hypnotizing
You've got me laughing while I sing, you've got me smiling in my sleep
And i can see this unraveling, your love is where im falling
So please don't catch me

If this is love, please don't break me
I'm giving up, so just catch me

No comments:

Post a Comment