Sunday, March 07, 2010

Göteborg

Lite lagom jättespontant åkte jag till Gbg i fredags ^^
När jag kom fram kom en full Natta och hämtade mig xD Vi åkte till hennes jobb där det var personalfest tydligen, men den var precis slut när vi kom dit så vi hängde med alla andra därifrån och efter mycket om och men, inklusive nya trevliga bekantskaper, hamnade vi på göteborgs bästa gayklubb! xD Gretas var namnet och det var hur kul som helst där :D Mycket intressanta människor träffade man på och det hände väldigt mycket roliga grejer där också xD Transvestiterna var ju underbara! :3 Det var väldigt underligt att vi hamnade just där men alla var glada (och ganska fulla xD) och vi bara gick in på närmsta klubb :D Oförglömlig kväll, kort sagt ^_____^

På lördagen vaknade vi (som i jag, Natta och Badjo) relativt tidigt och förberedde oss inför en trevlig för- och eftermiddag på mässan. Det var riktigt kul, mycket folk dock :O Men det kändes som att något saknades när jag var där.. ANIMEN! Det var som att gå på konvent, fast utan all anime :o Men det var inte tråkigt för det ^^ Efter ett varv runt alltihop kom Christian, en jobbarkompis till natta, och så tog vi ett varv till med honom. Sen var det dags för lite shopping tyckte jag, så jag köpte en stor fet bok med hela härskarringen och lite roliga presenter till matilda och ett narutospel till mitt ps2 xD Jag var bara tvungen tyckte jag, det var ganska billigt :3
Well, Badjo skulle hem och plugga, så vi andra drog vidare upp på stan och bara gick runt lite. Det bestämdes även att det skulle bli filmkväll hemma hos Christian och så spenderas lördagskvällen :) Vi kollade på Torsk på Tallinn och Dumpad. Jag tyckte att ingen av dom var någon höjdare direkt men det var roligt ändå :D Det var vi tre och en annan jobbarkompis till Natta som heter Gustav. En riktigt trevlig prick han med!

Och idag har jag åkt hem ^^ Fast innan det så gick jag och Natta en liten sväng på stan för att försöka hitta en present till lilla mamma som fyller år idag :P Jag köpte även tshirtpennor! Nån som vill komma hit och måla? ;D
Men iaf, sen när klockan blev 13.30 träffade vi upp Yannick och Natto vid stationen för dom var också i gbg den helgen, så dom var snälla nog att låta mig åka med dom hem. Sen bar det av hemåt, tack natta och badjo för denna oerhört trevliga helg :3

Så nu är jag hemma och inte en själ förutom jag är här. Jag sitter och funderar på om jag ska försöka baka en tårta till mamma.. eller om jag bara ska gå till affären och köpa nåt xD Fast kladdkaka vore ju inte så tokigt :o Jag är sjukt sugen på trocadero!!

Haha, det är lite roligt att jag har fått värsta dialekten efter den här helgen xD
Mahh, jag vill åka tillbaka :3 Men det kostar så himla mycket att åka ner dit :O Det är aningen billigare att åka till sthlm och dit ska jag igen om 3 veckor så jag måste spara mina pengar :(

Men ja, jag ska nog sticka iväg en snabbis till affären och köpa dricka iaf, sen ska jag kolla på the fourth kind!!! peppen! :3 jag har velat se den i fleera dagar nu :D

herrå~ :3

No comments:

Post a Comment