Thursday, March 11, 2010

reklaaam :3

Jag önskar att jag hade pengar.. varje gång jag går in på Amandas blogg så har hon ju en himla reklam för Cocoo.se och ja.. jag vill nästan ha allt där >_<
jag menar, kolla den här! och den här, och den här!! Såå fina, det finns jättemånga fler som är hur fina som helst, och jag har bara kollat halsbandsdelen än O_O mahh, måste kolla mera :3

haha ultrareklam för cocoo och amanda här yesss ;D Men jaa, det får man la göra ibland vet ni x)

Mah det var inte kul inatt när jag sov!! Elr ja, jag vaknade ju förstås men anyway. Jag drömde att niclas och typ halva hans familj hade dött. jag ringde dit och det var Astrid som svarade och så pratade vi lite. jag undrade hur hon mådde och sådär, hon sa bl.a. att hon hade fått börja på internetskola så hon var borta 2 veckor sen hemma 2 veckor.. jättekonstigt jag vet, men så var det :P Sen åkte jag hem till dom och då satt föräldrarna i soffan och kramade om minstingen Anton medans de grät över att nästan alla ungarna hade dött.. :O Jag visste inte vad jag skulle göra, det var så himla sorgligt att bara titta på dom! Så vaknade jag och storbölade massor typ :O Det var inge kul :( Sen somnade jag om och så drömde jag att var med hans familj som levde igen och jag ba "jag drömde att ni hade dött!! Jag var så himla ledsen!" så kramade jag om alla och allt verkade mycket bättre :)

Råkade lägga mig ganska sent igår ^^' Jag var ju bara tvungen att kolla igenom lite grann av The Descent 2! Jag fixade 2012 också! Så den mpste jag se ikväll elr nåt :3

Hmm jag ska kanske ringa till gviken och boka tid till spinningen kanske? Det låter bra tycker jag :3

Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre haha, men ha en kalasbra dag folk!

2 comments:

  1. Ååh jag veeet, Cocoo har massa fina grejer! It's crazy;O

    ReplyDelete
  2. Amanda17:09

    Ooh, läste precis din kommentar <3
    Klart jag vill umgås! Fast inte ikväll för jag ska upp så himla tidigt imorgon:(

    ReplyDelete