Wednesday, March 10, 2010

Akvarium^^

Jag har för mig att jag inte lagt upp nån bild på mitt akvarium, och jag har också för mig att jag sagt att jag skulle lägga upp en så i vilket fall som helst..
HERE IT IS! ^^

Bytte vatten och fixade lite i det imorse, måste köpa flera fiskar snart ju! :O

hmmm... jag ska försöka börja ta en massa bilder tror jag nog :o jag har ju trots allt en grym kameramobil så det vore ju synd att inte använda den hohoho~

Åh vet ni! haha, det är ju bästa grejen ju :3 Jag köpte ju en smoothiesbok på lagerhaus igår och när jag stod och tittade i den så hittade jag en speciell ingrediens som öppnade mina ögon! Vit chokladglass!! Jag som är en sucker för vit choklad kunde ju knappt ha blivit gladare när jag såg att det finns något så underbart som vit chokladglass :3 Men, tänkte jag, jag har minsann inte sett något sådant på ica? :O Ja, så vad hade jag för val egentligen.. Jag och mamma har denna förmiddag gjort egen vitchokladglass! Den är nog klar nångång ikväll/inatt :3 Det ska bli galet intressant att se hur den smakar :3

No comments:

Post a Comment