Thursday, February 25, 2010

Wohooo helg snart ju :3

Mjaa, imorrn gäller det :D Jag är sjukt peppad :3 Jag har lagt fram allt jag ska ha med, tror jag har allt iaf ^^ Jag åker 13.55 och är framme vid fem ungefär :P Agnes kommer och möter mig, yey :3 Sen senare på kvällen ska vi och några till tror jag? till Dan och ha det så trevligt så ^___^ Ska bli jättekul att träffa alla igen :D

En annan trevlig sak är att jag och mamma har fixat ännu mer med mitt rum lite grann i morse :D Jag är riktigt nöjd, det är såotroligt mycket finare nu! Jag har nya gardiner som är gröna, överkastet som jag visade för några dagar sen, och så 3 sjukt snygga kuddar från indiska! Riktigt härliga är dom! Så snart blir det la invigning i form av filmkväll här :D

Jag har vart och solat och simmat idag också, kändes riktigt bra :) hmm jag är glad :D
Åh förresten! Jag har köpt en drinkbok idag! :D Det var extrapris på ica, kostade bara 69 kr :D Dessutom köpte jag en B&J's Phish Food också.. NOM NOM NOM på den du! x3

Nej jag ska nog gå och sova snart faktiskt, så jag är pigg imorrn :D Men ja, om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog vara vaken till ett iaf ^^' MEN! jag ska kämpa för att det inte ska bli så haha xD

På tisdag blire ghiblikväll igen! kärlek på det ^__________^ Matilda vill du haka? :)

over and out! herråå~ :3

No comments:

Post a Comment