Tuesday, March 09, 2010

Sparkling champagne~

Jag är glad and i like it!!

Jag skulle ju gå och plugga idag, men under min promenix träffade jag på ingen mindre än Matilda och Johnny, så jag var ju liksom bara tvungen att följa med dom till marieberg och ha det jättetrevligt :D
Nada plugg idag heller, men jag ska minsann gå dit imorrn! MÅSTE!! >_<

En annan ytterst trevlig sak som hänt idag är att Ludwig och Patrik kom förbi en sväng, jag fick alice i underlandetaffichen av patrik (yey taaack så mycket :3) så den ska upp på dörrn så fort jag orkar ta mig den tiden xD Riktigt kul att träffa dom båda, det var ett tag sen :) Patrik råkade ju få med sig min mobil när de gick så han måste jag träffa det första jag gör imorrn! Annars kommer jag typ dö haha xD
Måste också se till att ordna en filmkväll snart, vore kul att träffa alla härliga människor igen ^___^

Men! Jag känner att jag har hamnat i en förskräckligt dålig cirkel här och alla mina vanor är Ovanor, och det är inte okej! Såhär har det varit ett tag nu och nu blir det för sjutton gubbar ändring på det, så jag ska minsann ställa klockan och gå upp innan tio om allt går som det ska :D Jag har börjat använda min tandgrej som tandläkarn sa, och sover i min egen säng igen. Bra, det är bra.
Jag är riktigt nöjd med mitt rum nu också, det är väl egentligen lite smådetaljer här och var som behöver justeras lite men i det stora hela är jag riktigt nöjd^^ Det är också bra.

Jag är glad, jag måste bara få sprida runt det lite granna xD

Jag ska nog boka tid till spinning nu på torsdag, det vore ju faktiskt kalasbra det med XD ..nu börjar jag nästan känna mig jobbig lol, men okej. That's it for tonight ^^
God natt alla fina människor <3

No comments:

Post a Comment