Thursday, March 11, 2010

Götebooorg~

Ändring i mina planer? Mycket möjligt kan vi ju säga iaf :P
Jga har totalmissat att göteborg har (de bästa t.o.m) utbildningarna inom marinbiologi, så jag kommer börja läsa där istället för i sthlm.
Däremot är det det närmsta skolåret som jag funderar på.. ska jag läsa basåret här i örebro, eller i sthlm, eller i göteborg?

Fördelen med att bo och läsa det i örebro är att jag slipper ta lån. Plus att jag inte behöver ha läst matte C för att kunna komma in på det (vilket man måste för at tkomma in i både sthlm och gbg), vilket är bra om jag eventuellt är för dum i huvudet för att inte klara av det nu på distans.
Nackdelen är att jag inte kommer härifrån. That would suck big time.

Fördelen med sthlm är att jag kan träffa Agnes precis när jag vill (yey! :3), och alla andra nya kompisar jag fått!
Nackdelen är att jag måste ta lån, plus att sthlm är en sjukt stressig stad och det smittar! Svårt att få boende nu till höst också tror jag :O

Fördelen med Göteborg är att jag kan va med Natta och några till fina människor :3 Det är en bra stad och alla är så sjukt trevliga. Jag och Natta skulle kunna flytta ihop, om allt går som jag vill :D Men jag har inte pratat med henne om det än, måste ringaaa :3
Nackdelen är lånet. Men va sjutton, in my pov atm i really couldn't care less :3 Boende är däremot en issue om planen som inkluderar kusin inte skulle gå :o

I slutändan säger jag bara HMMMMMM..... *major thinking*

Och medans tankarna flyger hit och dit ska jag minsann åka och simma nu! :3

Lyssna på den här låten btw, sötaste ju!!

1 comment: