Sunday, March 14, 2010

Helgen so far :D

Okej, nej det blev ingen revy för min del. Det blev ett galet random party med robin jimmy kenny ludwig och micke istället xD Det var kalaskul, vi gjorde egentligen inte så mycket förutom att spela nåt himla spader blahlakortspel men det var galet kul iaf :D
Och nästa gång ska jag deifinitivt hålla koll på robins alkoholkonsumtion, himla unge lol
Well, det var fredagen haha^^

Lördag, fest hos matilda :D Det var ganska kul mellan varven, massa roliga diskussioner haha :D Men jaa, jag var ju inte direkt på topp och så vidare social, förlåt ^^' Jag ska bättra mig till nästa gång x) Det var kul att träffa christoffer också, vi är verkligen GALET lika varandra XD vi är bäst haha
Sen åkte jag hem vid tvåsnåret sådär, men jag sa att jag skulle komma tillbaka idag så jagska pallra mig dit lite senare:P

Planen idag var väl också egentligen att jag mamma och sebbe skulle åka till vingåkers factory outlet för sebbe ville köpa kläder, men eftersom han inte dykt upp än så blir det inte av. Såå.. nu ska jag springa upp och hjälpa till med maten! Vi ska göra makaroner i ugn <3

Yes så är det, herrååå~

No comments:

Post a Comment