Thursday, March 25, 2010

usch

vilken himla dag det har varit.
har fått reda på saker jag vill spy av, har haft grymmaste himla ångesten, och varit sådär lagom asförbannad på vissa andra detaljer vi inte behöver gå in på.
Men de goda nyheterna är väl att gerdas teater var riktigt cool, dom serverade vildsvinskött (jag har alltid velat smaka det! men det smakade inte så speciellt dock.. fast de var så små bitar i en gryta så det kanske var därför :P) och nån chokladdessert som jag fortfarande mår illa av.. Jag har även fått lite plugg gjort idag ^^
Jag har precis köpt bussbiljett till sthlm imorrn, och jag ska väl försöka packa lite stuff också.. men det orkar jag inte nu O.o

uuusch dööö dumma torsdag! >_< måtte ändå fredagen bringa mig mer glädje

saknar chriiis >_____< <3
blah, nej usch nu får deppsessionen vara slut för idag! Jag ska nog hoppa i säng snart, orkar inte vara vaken längre xP God natt!

No comments:

Post a Comment