Tuesday, March 16, 2010

Födelsedagar och namnsdagar!

För det första så vill jag säga GRATTIS till matilda på hennes namnsdag som var igår, GRATTIS till tenebrions namnsdag som är idag och ännu mera GRATTIS till Robin som fyller år idag! :D
så, bra, då var det klart haha^^

Dagen började med att jag och mamma åkte och hämtade tv:n som stått hos kiffe ett tag nu. Efter det gick jag iväg till Studieplanet, galet varmt var det ute btw! Attans att jag glömde mina brillor *slår näven i bordet* men ja, det kommer fler gånger helt klart :D
Anyway, jag pluggade ett tag, sen blev det smsrejd av tenebrion, agnes och dan så då försvann koncentrationen helt och jag traskade mig hemmåt istället :P
Jag handlade lite grejer till filmkvällen också, bl.a morötter och den episka dippen! :3

Strax efter jag kommit hem kom Matilda och Tenebrion hit och chillade tills han skulle med tåget. Matte kom hit också och när vi hade kommit tillbaka hem började vi titta på Yes Man! Så härlig film alltså! I mitten ungefär kom Sid och Adam, och filmkvällen blir ju bara bättre och bättre :D Efter filmen var slut började vi tittade på I Am Legend med Will Smith, den filmen är också sjukt bra! Sandra kom också för den delen, det var så trevligt så ^_^
Strax efter tolv hade alla gått och ungefär nu ska jag snart sova. Måste bara skriva av mig lite först ^^ Men det var en helt klart lyckad kväll!

Längtar till helgen! <3

Åh förresten, idag har jag även gjort upp en liten plan för resten av terminen. Med prov och sådär till kurserna jag läser :P Bara jag håller mig till den så kommer allting gå kalasbra!
Och imorrn ska jag på spinning kl 17, jag känner äntligen att det börjar bli lite mera ordning på detta lilla liv jag lever!

Sova nu! Natti natti~ :3

No comments:

Post a Comment