Friday, April 02, 2010

Och så var man tillbaka i örebroo~

och inte händer det så mycket här inte -.-
Helt tomt här hemma, jag får ta och hämta ner mina kissemissar så klarar jag mig kalasbra^^

Det har vart en helt galet underbar vecka <3 Tyckte inte om att åka hem idag :( men det är ju inte allt för tokigt att nästan längta ihjäl sig till nästa gång heller ^^ *lovestruck*

Imorrn ska jag till landet, fira påsk serru :P men jag är väl inte alltför pepp i år faktiskt :o Men det blir nog kalasbra ändå, ett tag ;P

umm, actually.. så har jag ingen aning om vad jag skriver, eller hur jag skriver elr något annat lol xD Jag är sjukt seg i huvudet, min huvudvärk har kommit tillbaka igen ;__;
Jag har iaf lyckats kolla igenom senaste south park och senaste vampire diaries! <3 Jag funderar på att börja kolla lite på dollhouse säsong TVÅ! nice ju :3

nej nu får det vara nog! jag ska bara ladda upp bilden på rosorna <3 ...om jag kan hitta den där himla sladden! >_<


Sådär ja ^^ fina vaaaa??? X3

No comments:

Post a Comment