Tuesday, November 25, 2008

tiohiii

Francesca Battistelli <33 ^____^

lalaa~ imorrn ska mamma och jag dra till marieberg och handla kläder och skor elr nåt, till säffsen ^^ det ska bli kuuul :D
OCH jag har städat mitt rum idag :O så n u är det jättefint igen xD Jag fixade till mitt fat med ljus på också, det var ju dränkt i överrunnen stearin men nu har jag efter mycket möda fått bort det, så nu ser den bra ut också ^^ dock skulle jag nog behöva nya ljus :o ljus är mysiga :3 Jag har även rensat i min sminklåda så den är lite mer organiserad nu ^^ Och så har jag satt upp miyavi-efterfestaffischen på väggen så den inte bara ligger nånstans längre :3 han klär sig rätt bra på min vägg faktiskt <3 xD
OCH så har jag fixat en plats för Findus att få ungar på :O Mamma sa att hon ska få ungar vilken dag som helst, för hon har blivit så himla tung :o och jag ba "WOOT?!?!" *glädjeskutt* haha :D vore ju jätterolitg ifall hon kunde få ungar ju ^_^ GAH! Nej förresten hoppas hon INTE får det, för jag är borta och kan inte ta hand om dom dååå juuu ;___________;
men men.. *snyft* ;__; på fredag iaf, så vill jag åka skridskor innan vi går ut på krogen, sid och agnes! 18.30 öppnar dom så vi kan ju vara där en liten stund iaf ^^ Jag sa till rasmus också att han kunde följa med, vill gärna träffa honom innan han drar till australien på lördag :O Så sa jag till robin också, och han skulle säga till några kompisar så vi blir nog ett par stycken ifall vi drar dit :)
hummm men iaf, så håller vi på och lagar mat i köket nu så jag ska gå dit nu en stek i ugnen väntar på mig :3 BAIBAAAAi~

No comments:

Post a Comment