Sunday, November 30, 2008

MUU!!! ;_;

igår då, vi tar allting från början.
runt tre-fyra tiden ringer vincent och säger att vi ska träffas vid resecentrum kl fem för att sedan tillsammans till nora. Sen ringer kalle en kort stund efteråt och säger att jag inte behöver gå dit utan att han kommer och hämtar upp mig lite efter fem. Okej tänker jag och sätter mig för att vänta.. och klockan går och går.. Så ringer den där andreas som jag lina agnes och matilda träffade på festen hos Anton där vid järntorget O.o Jag har träffat killen en gång och han ringer mig två veckor senare och vill att jag ska med honom och festa.. jag ba eehhmmm... neeej, jag ska redan på en fest i nora. Sen ring ermatilda och undrar ifall hon fick hänga med mig tills hennes buss skulle gå, och det fick tills kalle skulle komma sa jag :o Men precis efter att jag lagt påså ringer kalle och säger att nu är dom här. Då är klockan sex :O så ingen matilda ;__; men iaf, så drog vi til nora och så fick vi vända en gång för at tkalle var tuvngen att parkera sin bil på såsätt att han inte skulle få böter, seeen ätnligen drar vi iväg och så kommer vi fram vid sju och så drar det igång efter ett tag. :P Jag är dock inte jättepepp på att festa känner jag så jag tog typ 2 timmar på mig att dricka upp min första smirnoff ice, sen orkade jag typ inte dricka mer, fick smaka lite på saker som folk pracka på mig, men aa.. Aja, jag fick lära känna amanda lite bättre och det var kul :) Sen fick jag chansen att vara lite mer med kalle och det var också kul :P det var när lanne hade blivit jättedålig och låg och spydde på toan där uppe, så jag var där uppe och hjälpte honom tillsammans med josef och kalle lite grann :O Kalle var typ jätteorolig och var nära att ringa till polisen och grejer, men det gjorde vi inte.. iaf, så kom lanne föräldrar och hämtade honom och precis då gick min buss så jag var tvungen att springa iväg mitt i all kalabalik (stavning??O.o) så jag sprang iväg till bussen och senångrade jag mig och gick av och sprang iväg tillbaka till dom andra i regnet :o men sen när jag väl kom dit så sa vincent att alting hade typ dött nu och att det var typ efterfestliknande då och så skulle han och adde dra hem, och lanne hade åkt hem, och så blev det liksom bara degigt.. hade jag vetat det hade jag inte gått av bussen i första taget! -.- men iaf, så jag ringde till mamma tio över ett på natten och hon var snäll nog att komma och hämta mig ^^' Då drog jag med mig all alcoläsk jag hittade eftersom jag skulle fått en massa, så jag har en påse som räcker precis för en kväll :D det är ganska nice ^^ sen så var jag orolig för niclas typ hela kvällen också! Och inte för ingenting heller.. HIMLA NICLAS!!!!!! GAAAHHHH!!! DU SKA SÅÅÅÅ FÅ SPÖÖÖÖÖ!!!! jag säger då det.. ;____________; Göra mig sådär himla orolig alltså!! gah.. aja.. inte tänka på det just nu..
jag ska försöka fixa lite pengar av mamma så jag kan köpa ingredienser till lussekatter så kanske vi kan baka imorrn! :D (niclas ska komma hit imorrn) det vore ju kul haha ^___^ kan köpa sån där pepparkaksdeg också :D tihiii ^^ fast.. om jag orkar.. xD jag är gaaaanska seg :o ska nog dra ner i källarn och hämta min kvarblivna pizza sen igår eftermiddags xD ^^' åh! och mitt godis! ^-^ yes så blir det, och så lite zettai kareshi på det! yosh på det! ^_____^ baibai~~

No comments:

Post a Comment