Saturday, November 29, 2008

deeegis..

jaaa, jag kan säga såhär att jag känner mig som en bull deg för tillfället :D Mina fingrar degar sig över tangentbordet och det är värsta skumma känslan :O :D
Ehm ja, anledningen är väl att jag är som i ett töcken eftersom jag var ute med sid och co. och var på MM och sen klaras :D Men jag drack inte för mycket iaf ^^ Det var bra, det gjorde jag liite för mycket förra gången så :o Men det var helt okej igår iaf ^^ Vincent Josef och deras kompis från uppsala hakade på också (han heter adde) så det var också ganska kul :P HAHA Sid och jag alltså! XD Tycker om dig gullunge haha xD
men iaf! nu ska jag förmodligen gå och köpa en pizza, och en massa dricka i guess :O Jag är SÅ HIMLA TÖRSTIG!! Såfort jag tar något att dricka såförsvinner det herregud xD

för övrigt så ska jag på fest ikväll igen, antagligen hemma hos josef? det var vincent som bjöd med mig och så bestämde vi igår att kalle skulle hämta mig ^^ Hmm jag är inte riktigt säker på iaf jag vill hänga med egentligen, men det vore kul att få umgås lite med kalle, har inte träffat honom på hur länge som helst :O Sen vet man ju aldrig vad det är för folk där mer, men det blir säkert jättekul ^^ annars är det bara att jag sätter mig på en buss och drar hem haha :O

aja, nu ska jag gåååå~ hejdåå :)

No comments:

Post a Comment