Tuesday, November 18, 2008

ELLER..

.. så struntar man i alltihop och drar iväg och jobbar i säffsen i fyra månader utan internet och mobilen avstängd halva dagarna så kanske man kan tänka på annat?

för övrigt så kom jag nyss hem från tandläkarn. Jag ska få en nattskena O.o så idag gjorde vi avtrycken, det var nån himla äcklig blå gegga som hon tryckte upp i käften på mig. Det var mindre kul ^^ och nu är jag hemma och väntar otåligt på att Hana Yori Dango 2 ska ladda klart för den där sidan som Agnes tipsade mig om för säkert sjuttioelfte gången funkade inte så bra när jag ville kolla :( det gick typ 2 sekunder in i avsnittet sen stannade den och sen ville den inte mer ;__; men ibland är sidan jättesnäll och det är mycket uppskattat :D så vi bugar och bockar i tacksamhet till agnes ^__^ men iaf, så jag bestämde mig för att ladda hem hela serien, och om lite mer än en timma så är alla avsnitt klara förutom ett, som är klart om tio står det ;_; fast nu stod det fem xD aja, hoppas den blir klart snart också ^^ baaibaaai~

No comments:

Post a Comment